Prvi specijalizirani forum za mršavljenje

+ Odgovori na temu
Prikazujem rezultate 1 do 7 od 7
  1. #1
    Member RibicaK avatar
    Datum pristupanja
    12.12.2012.
    Poruke
    48

    Bučice za vježbanje

    željela bih si kupiti bučice za vježbanje doma, ali ne znam koju kilažu bih si trebala kupiti? da li su one skroz male efikasne ili bi trebala neke veće?

  2. #2
    Senior Member
    Datum pristupanja
    07.12.2012.
    Poruke
    170
    Ovisi koje vježbe misliš raditi. Ja u teretani uopće ne koristim utege, nekako mi je to za muške više! Odnosno, ima drugih sprava za učvrstiti se, al kad dođem doma radim neke vježbe za trbuh gdi u rukama držim bocu vode od 0,5 L umjesto utega i to mi je taman. Iako kad imam pri ruci koristim i uteg od jedne kileza te iste vježbe, tad se naravno osjeti veća sila, al zanemariva s obzirom na vježbe koje radim. Tak da ti ovisi...

  3. #3
    Member Nada avatar
    Datum pristupanja
    12.11.2012.
    Poruke
    64
    Sve ovisi šta ćeš raditi. Mislim da će ti za čučnjeve, iskorake i drugu biti dovoljna i tvoja težina jer u većini slučajeva žene nemaju niti potrebe za povećanjem mišićne mase već se radi damo na tunusu pa prema tome nema ni potrebe za velikim težinama. Ja bi si na tvom mjestu uzela one lagane,po recimo 2 kg.

  4. #4
    Member rene73 avatar
    Datum pristupanja
    06.12.2012.
    Lokacija
    Zagreb
    Poruke
    30
    ja sam bas danas u teretani nakon trcanja i bicikla, da se ohladim malo uzela bučice... one od 5kg su mi preteske sada... vise mi odgovaraju one 3-4 kg. )

  5. #5
    Member Mira avatar
    Datum pristupanja
    12.11.2012.
    Poruke
    43
    Bučice su super za trening. često se misli da su isključivo namjenjene muškaricima ali su odlične i za žene. Naročito za tunus mišića i unaprjeđenje snage. Znam da često ljudi misle ako rade s utezima da će im se mišićna masa povećati ali kod laganih bučica i da se radi 12 do 15 ponavljanja, isključivo se radi na tonusu.

  6. #6
    Senior Member
    Datum pristupanja
    07.12.2012.
    Poruke
    170
    Tako je, ja u teretani sama odradim kružni trening pa obilazim sve moguće sprave. Za ruke, prsa, noge, stražnjicu... Napravim oko 20-ak ponavljanja, teret stavim onaj koji mislim da maksimalno mogu izdržati i treniram! Već drugi dan osjetiš napetost, naravno treba vremena za pravi tonus jer nije niti meni cilj napucati mišiće, učvrstiti se samo.

  7. #7
    Member
    Datum pristupanja
    06.12.2012.
    Poruke
    46
    ako zelis mrsaviti onda moras raditi vjezbe sa malim opterecenjem i velikim brojem ponavljanja. zaista ti ne treba neka posebna kilaza. najbolji uteg je tvoje tijelo! najbolje i najprirodnije!

Pravila pisanja poruke

  • Ne možeš otvoriti novu temu
  • Ne možeš ostaviti odgovor
  • Ne možeš stavljati dodatke
  • Ne možeš uređivati svoje postove