Prvi specijalizirani forum za mršavljenje

+ Odgovori na temu
Prikazujem rezultate 1 do 8 od 8
Like Tree1Likes
  • 1 Post By petrica156

Tema: Da li se osjećate dobro nakon vježbanja, ali iiiiskreno??

  1. #1
    Member AnnaMarie avatar
    Datum pristupanja
    17.12.2012.
    Poruke
    55

    Da li se osjećate dobro nakon vježbanja, ali iiiiskreno??

    Vježbala sam puno puta na različitim spravama kao što su bicikl, orbitrek, ergometar, traka za trčanje, itd. Također sam čitala kako vježbanje potiče stvaranje endorfina i kako se ljudi onda osjećaju dobro poslije vježbanja.

    Ja bih stvarno voljela da se tako osjećam, ali nažalost - ne. Meni je muka od vježbanja!Svaki put se trebam stvarno truditi i čitavo vrijeme kada mi je zlo i baš mi se neda, ja moram voditi sa sobom unutarnji monolog i vraški se nagovarati na vježbanje!
    Nažalost nisam nikada osjetila to blaženstvo da se osjećam super za vrijeme ili poslije vježbanja.

    A trudim se jer je dobro za zdravlje i što sam dosta sklona debljanju. Mama mi nije uopće vježbala i sada ima dosta problema s kostima, kičmom, itd.
    Također sam čitala da dosta ljudi vježba upravo zato što se zbog toga super osjećaju i ako to redovito ne rade, da im baš fali.

    Pa me zanima kako se vi osjećate?? Da li ja radim nešto krivo pa da jednostavno ne dolazim do stvaranja endorfina i stvaranja osjećaja zadovoljstva? A drugi ga dožive? Iako se i ja dobro oznojim i srce mi ubrzano tuče...

  2. #2
    Member
    Datum pristupanja
    06.12.2012.
    Poruke
    46
    ja imam upravo taj osjecaj poslije treninga! evo, npr. danas, prvo kad sam se probudila, pogledala sam kroz prozor da vidim da li je pocela kisa koja su najavljivali za danas i kad sam vidjela da je suho, malo sam doruckovala, spremila se i otisla na trcanje. poslije jos malo odradila neke vjezbice doma i sretna ko malo dijete

  3. #3
    Senior Member
    Datum pristupanja
    07.12.2012.
    Poruke
    170
    Meni isto bude muka nakon treninga. Istreniram se tu i tam d ami dođe da povratim, al ne idem tolko daleko i intenzivno. Teško se prisilim na trening, al kad krene ne dam se. Boli me, ali to je jedini način pa sam svjesna toga. Nakon treninga mi bude muka, al kad se istuširam i dođem sebi, pogotovo kad to odradim ujutro, osjećam super cijeli dan. Koliko često ti vježbaš? Možda se samo trebaš priviknuti, početi videti neke rezultate il razmišljati kolko bude ti to i u kasnijim godinama koristilo kad govoriš da ti mama ima probleme.

  4. #4
    Member AnnaMarie avatar
    Datum pristupanja
    17.12.2012.
    Poruke
    55
    Citiraj Prvotno napisano od petrica156 Vidi poruku
    Meni isto bude muka nakon treninga. Istreniram se tu i tam d ami dođe da povratim, al ne idem tolko daleko i intenzivno. Teško se prisilim na trening, al kad krene ne dam se. Boli me, ali to je jedini način pa sam svjesna toga. Nakon treninga mi bude muka, al kad se istuširam i dođem sebi, pogotovo kad to odradim ujutro, osjećam super cijeli dan. Koliko često ti vježbaš? Možda se samo trebaš priviknuti, početi videti neke rezultate il razmišljati kolko bude ti to i u kasnijim godinama koristilo kad govoriš da ti mama ima probleme.
    Posljednja četiri mjeseca sam na tri puta tjedno ali prije toga sam imala pauzu da nisam ništa radila oko 4 godine. Znala bi se zapuhati samo kada sam se penjala na stepenice. I prijateljice su mi rekle da sam možda malo duže u fazi privikavanja. Bit ću ustrajna pa ću vidjeti. Jedva čekam dan da sa zadovoljstvom odem vježbati.

  5. #5
    Senior Member
    Datum pristupanja
    07.12.2012.
    Poruke
    170
    Pa naravno, čestitam ti na ova tri puta tjedno četiri mjeseca. To je dosta i nije se lako prisiliti. Al nemoj se opterećivati, ništa apsolutno ništa loše ne može iz toga nastati i samo to je razlog da se sojećaš bolje. Nemoj se preforsirati, radi onoliko da se osjetiš potrošeno i izmučeno, al se nemoj iscrpiti. Trening po trening, dan po dan i sigurno bude sve došlo na svoje.
    AnnaMarie likes this.

  6. #6
    Member AnnaMarie avatar
    Datum pristupanja
    17.12.2012.
    Poruke
    55
    Citiraj Prvotno napisano od petrica156 Vidi poruku
    Pa naravno, čestitam ti na ova tri puta tjedno četiri mjeseca. To je dosta i nije se lako prisiliti. Al nemoj se opterećivati, ništa apsolutno ništa loše ne može iz toga nastati i samo to je razlog da se sojećaš bolje. Nemoj se preforsirati, radi onoliko da se osjetiš potrošeno i izmučeno, al se nemoj iscrpiti. Trening po trening, dan po dan i sigurno bude sve došlo na svoje.
    Hvala, možda bi trebala smanjiti intenzitet treninga. U teretanu sam krenula sa prijateljicama pa sam pokušavala pratiti njihov tempo. One su već dugo u treningu pa sam možda i sama pretjerala. A po priprodi sam i nestrpljiva pa bih htjela što prije vidjeti rezultate.

  7. #7
    Senior Member
    Datum pristupanja
    07.12.2012.
    Poruke
    170
    I ja sam po prirodi nestrpljiva i sve bi odmah tak da se i ja još s tim moram boriti. Ja sam danas cijela u bolovima i jedva hodam, al stvarno. Nisam se jučer dobro osjećala nakon treninga tim više kaj me se naljepil neki trener pa mi on daje vježbe, mislim čovjek je super, stručni i hoće pomoći. Ali muuuuuuči me i ja ionako ne volim kad mi neko naređuje, mislim da sama dosta dobro odradim trening. Al eto, naučila sam i neke nove vježbe makar me sve boli, idemo dalje. :P

  8. #8
    Junior Member Lotta avatar
    Datum pristupanja
    30.10.2012.
    Poruke
    25
    Ja sam isprva MUKU MUČILA da se natjeram! Ali kada nakon cca 3 mjeseca uđem u štos, onda mi paše. I fali mi ako iz nekog razloga ne odem. Imam osjećaj da će sve što sam se trudila pasti u vodu!

Pravila pisanja poruke

  • Ne možeš otvoriti novu temu
  • Ne možeš ostaviti odgovor
  • Ne možeš stavljati dodatke
  • Ne možeš uređivati svoje postove