Prvi specijalizirani forum za mršavljenje

+ Odgovori na temu
Prikazujem rezultate 1 do 8 od 8
Like Tree1Likes
  • 1 Post By dumbledore69

Tema: Jutarnje ili poslijepodnevno treniranje?

  1. #1
    Senior Member Jadranka avatar
    Datum pristupanja
    12.11.2012.
    Poruke
    100

    Jutarnje ili poslijepodnevno treniranje?

    Ovako, svi pričaju kako je najbolje vježbati ujutro jer će to pobuditi metabolizam za cijeli dan. Ja sam skroz za pobuđivanje metabolizma pa sam pokušavala sa jutarnjim treninzima. Kako god, primjetila sam da se osjećam nekako usporeno i zakočeno ujutro, naročito u području kukova i čini mi se da mi se da za sve moram uložiti puno više napora. Radila sam čak i analizu na traci za trčanje gdje mi se pokazalo da mi je jutarnje hodanje za kilometar na sat sporije nego u popodnevnim satima.

    Pa imam par pitanja na koje se nadam da će netko imati odgovor. Je li zakočenost/umor ujutro normalna? Što da napravim sa time? Da li mislite da trebam i dalje inzistirati na jutarnjim treninzima iako sagorjevam manje kalorija i manje uživam u njima?

  2. #2
    Senior Member
    Datum pristupanja
    07.12.2012.
    Poruke
    170
    Ja sam definitivno za jutarnje treninge. Nije se lako ustati niti pokrenuti, ali meni je cijeli dan ljepši ako treniram ujutro i ubrzava se metabolizam tako da se više kalorija treoši tijekom cijelog dana. Meni je osobno još teže prisiliti se na trening nakon napornog dana. Lagano se zaggrij ujutro čim ustaneš iz krteveta, popij kavu prije treninga i budi uporna, trebaš se samo naviknuti.

  3. #3
    Member
    Datum pristupanja
    06.12.2012.
    Poruke
    46
    krasno je dan poceti sa treningom ali ja sam definitivno vecernji tip. cijeli zivot su mi treninzi bili od 8-10 navece i jednostavno tad moje tijelo najbolje funkcionira. i nakon posla i napornog dana, nije mi tesko odraditi trening. znam da sam mrzila pripreme dok sam se ozbiljno bavila sportom, dizanje u 7 ujutro, pa trcanje......

  4. #4
    Senior Member
    Datum pristupanja
    07.12.2012.
    Poruke
    170
    Taman sam jučer bila sa sestrom u teretani i imale smo individualni trening. Kaže trener da definitivno ujutro i kako god da nam se čini, navečer ćemo uvijek napraviti manje na treningu. Da se ujutro stvarno preporuča, jedino ako se baš ne može, nema stvarno prevelike veze. Bitno da se vježba! Da mi trebaju dva mjeseca ući u ritam teretane, da se priviknem i dalje bude sve laganije.

  5. #5
    Junior Member
    Datum pristupanja
    03.01.2013.
    Poruke
    3
    Odgovor na vasa pitanja i razmisljanja se nalazi u vrsti treninga koji se provodi. U jutarnjim terminima zbog biokemijskih procesa u organizmu nije najbolja opcija raditi treninge jakosti i snage, neka znanstvena istrazivanja koja se bave ovom tematikom sugeriraju takve treninge raditi u popodnevnim satima (obicno izmedu 18 i 20h) kako bi efekti bili najbolji. Naravno treba imati na umu da bi osoba ona trebala ici spavati oko 22:30h i ustajati se oko 7h!

    U jutarnjim terminima odlicno je odraditi trening nizeg inteziteta kao sto je jogging, istezanje, tonizacija i slicno kako bi se organizam pobudio, "nahranio" kisikom i slicno.
    Tonko likes this.

  6. #6
    Member
    Datum pristupanja
    03.12.2012.
    Poruke
    68
    Citiraj Prvotno napisano od dumbledore69 Vidi poruku
    Odgovor na vasa pitanja i razmisljanja se nalazi u vrsti treninga koji se provodi. U jutarnjim terminima zbog biokemijskih procesa u organizmu nije najbolja opcija raditi treninge jakosti i snage, neka znanstvena istrazivanja koja se bave ovom tematikom sugeriraju takve treninge raditi u popodnevnim satima (obicno izmedu 18 i 20h) kako bi efekti bili najbolji. Naravno treba imati na umu da bi osoba ona trebala ici spavati oko 22:30h i ustajati se oko 7h!

    U jutarnjim terminima odlicno je odraditi trening nizeg inteziteta kao sto je jogging, istezanje, tonizacija i slicno kako bi se organizam pobudio, "nahranio" kisikom i slicno.
    Ovo mi je logično da bi manje zahtjevni treninzi trebali biti ujutro jer nije živčano-mišićni sustav spreman za veće napore a i čini mi se da se kroz svakodnevne aktivnosti već sam pripremi za veće napore poslije podne. Ja sam isto za princip u kojem bi išlo recimo ujutro lagani trening (trčkaranje, lagano plivanje, brzo hodanje)a poslije podne trening u teretani ili recimo ovi danas popularni treninzi sa girjama,intervalno trčanje ili grupni treninzi u teretani.

  7. #7
    Senior Member
    Datum pristupanja
    07.12.2012.
    Poruke
    170
    Ja sam ovih dana krenula u teretanu ujutro u 7. Prva i jedina sam tam, al barem na sebi vidim da mi je puno lakše tak funkcionirati. Imam sigurno više snage nego navečer kad mi se i puno teže prisliti uopće otići u teretanu. Ovako se probudim sat i pol ranije, probuditi se ionak moram, razgibam tako da trčim na traci prvo i onda kardio treninga još i vježbe po spravama kolko stignem. I cijeli dan se osjećam puno bolje, utegnuto i fit!

  8. #8
    Junior Member Lotta avatar
    Datum pristupanja
    30.10.2012.
    Poruke
    25
    Vjerujem da bi jutarnji trebali biti bolji za tijelo - da se ono razbudi, ali ja se NIKAKO ne bih mogla dići tako rano da vježbam prije posla! A nažalost ne radim takav posao da si mogu dopustiti izaći s njega i otrenirati ili jednostavno doći kasnije.

Pravila pisanja poruke

  • Ne možeš otvoriti novu temu
  • Ne možeš ostaviti odgovor
  • Ne možeš stavljati dodatke
  • Ne možeš uređivati svoje postove