Prvi specijalizirani forum za mršavljenje

+ Odgovori na temu
Prikazujem rezultate 1 do 4 od 4
  1. #1
    Junior Member
    Datum pristupanja
    02.12.2012.
    Poruke
    11

    Koji treninzi su najučinkovitiji za mršavljenje?

    Zanimaju me vaša mišljenja! Ukoliko imam svaki dan do svaki drugi dan vremena odvježbati 30 minuta a želim najbrže smršaviti, koji bi to treninzi bili. Imam malu frku na poslu pa osjećam da neće biti puno vremena za trening pa da to vrijema maksimalno iskoristim.

  2. #2
    Member
    Datum pristupanja
    10.11.2012.
    Poruke
    41
    Po meni je to trening trčanja. Aktivira veliki broj mišića pa bi po toj logici bio najveća potrošnja u jedinici vremena. U kasnijoj fazi bi to moglo biti trčanje nekakvim vježbicama poput iskoraka ili čučnjeva. Na taj bi se način još dodao naglasak na tonus mišića.

  3. #3
    Senior Member
    Datum pristupanja
    07.12.2012.
    Poruke
    170
    Ej! Ja ti takođet toplo preporučam trčanje. Nek to bude neki srednji tempo 10 min pa onda ubaci obavezno na minutu dvije brži tempo, čučnjeve ili neke stepenice. Kreći se čim više, hodaj umjesto vožnje do dućana, posla, vozi bicikl, ne koristi lift i tako i na tim malim stvarima pripazi na kretanje. To sve koristi kad nemaš previše vremena!

  4. #4
    Junior Member
    Datum pristupanja
    06.12.2012.
    Poruke
    13
    Citiraj Prvotno napisano od BubaMara Vidi poruku
    Zanimaju me vaša mišljenja! Ukoliko imam svaki dan do svaki drugi dan vremena odvježbati 30 minuta a želim najbrže smršaviti, koji bi to treninzi bili. Imam malu frku na poslu pa osjećam da neće biti puno vremena za trening pa da to vrijema maksimalno iskoristim.
    BubaMara,

    složio bih se sa Zagrebom i Petricom oko prepotuke za trening. Moj savjet također da aktivnost koju biste provodili obuhvaća što veći broj mišića. Na taj način, sagorjeti će se veliki broj kalorija. Obzirom da ste naveli da imate isključivo 30 minuta preporuka je da u kasnijoj fazi, provodite diskontinuiranu aktivnost.

    Diskontinuirana aerobna aktivnost se provodi tako da na primjer svake 3 minute podignete intenzitet aktivnosti u trajanju od 30 sekundi. Na taj način dodatno će se potaknuti lučenje hormona koji su bitni za metabolizam masti.

    Takav trening učinkovitiji je od kontinuiranog treninga jer se kod kontinuiranog aerobnog treninga (trčanje, bicikl, orbitrek) masno tkivo počinje koristiti tek nakon 20 minute a enzim lipaze koji je odgovoran za iskorištavanje masti je najaktivniji ukoliko se aktivnost provede minimalno 60 minuta. U tom slučaju aktivnost lipaze trajati će i narednih 12 sati.

    Kako ste ipak naveli da imate na raspolaganju 30 minuta, naglasak je na diskontinuiranom treningu uz napomenu da napravite za njega pripremu od 2 mjeseca kroz kontinuirani trening.

Pravila pisanja poruke

  • Ne možeš otvoriti novu temu
  • Ne možeš ostaviti odgovor
  • Ne možeš stavljati dodatke
  • Ne možeš uređivati svoje postove