Prvi specijalizirani forum za mršavljenje

+ Odgovori na temu
Prikazujem rezultate 1 do 7 od 7
  1. #1
    Junior Member
    Datum pristupanja
    06.12.2012.
    Poruke
    1

    Povećanje mišićne mase

    Ja nemam problem s mršavljenjem već bi htio povećati mišićnu masu i dobiti par kilograma. Prehrana mi je uglavnom bazirana na mesu i ugljikohidratima. Upisao sam teretanu prije mjesec i pol, ali nisam primjetio baš neke promjene. Možda ne radim dobro vježbe. Molim savjet koje vježbe bi mogao raditi. da li trebam nešto mijenjat u prehrani?

  2. #2
    Member
    Datum pristupanja
    03.12.2012.
    Poruke
    68
    Možda da probaš pojačati prehranu. Neki ljudi teško jedu dok drugi to rade s lakoćom. Kao na primjer ja-
    Znam da je dosta osoba meni bliskih koji se nisu mogli natjerati da jedu uobičajenu hranu, pojačano su unosili banane i mlijeko. Nadam se da sam pomogao.

  3. #3
    Junior Member
    Datum pristupanja
    06.12.2012.
    Poruke
    13
    Citiraj Prvotno napisano od Kris78 Vidi poruku
    Ja nemam problem s mršavljenjem već bi htio povećati mišićnu masu i dobiti par kilograma. Prehrana mi je uglavnom bazirana na mesu i ugljikohidratima. Upisao sam teretanu prije mjesec i pol, ali nisam primjetio baš neke promjene. Možda ne radim dobro vježbe. Molim savjet koje vježbe bi mogao raditi. da li trebam nešto mijenjat u prehrani?
    Kris78,

    Što se tiče povećanja mišićne mase, nekim ljudima je navedeno jednaki problem kao drugima izgubiti kilograme. Pretpostavljam da ste po konstituciju ektomorf, što bi značilo da imate izrazito brz metabolizam.

    Osobe takvog tipa konstitucije trebale bi u teretani izbjegavati aerobne treninge (bicikl, stepper ili trčanje) a bazirati se na treningu sa utezima pri čemu trebaju dominirati veće težine sa manjim brojem ponavljanja.

    Također, provodite osnovne vježbe poput čučnjeva, sklekova i zgibova. Dakle, one vježbe koje uključuju veći broj mišića dok bi izolirajuće vježbe trebali izbjegavati. Izolirajuće vježbe su one koje uključuju jednu mišićnu skupinu. To je naprimjer vježba za biceps sa dvoručnim utegom ili jednoručnim utegom.

  4. #4
    Senior Member
    Datum pristupanja
    07.12.2012.
    Poruke
    170
    Ja bih samo htjela napraviti na sebi trbušne mišiće pa me zanima kak to kvalitetno uspjeti? Radil na onim spravama trbušnjake po teretani, al me onda sve boli par dana na tom dijelu pa ne dolaze u obzir sljedećih nekoliko dana. Kak onda s tim? Radim i sama vježbe neke za trbuh s kojima sam zadovoljna, al htjela bih moći izdržati te trbušnjake. A i sklekove bi mogla. :P

  5. #5
    Senior Member Jadranka avatar
    Datum pristupanja
    12.11.2012.
    Poruke
    100
    Koje vježbe za trbuh radiš, osim trbušnjaka?

  6. #6
    Senior Member
    Datum pristupanja
    07.12.2012.
    Poruke
    170
    Ma ja bih legla na onu spravu u teretani ua trbušnjake i pregibala se, al boli me to previše, zasad... Idem na one sprave fleksije i ekstenzije za noge, to mi koristi i to mi se sviđa. A kad dođem doma, legnem na pod pa podižem noge u zrak, ili vježbam s utezima i rukama u ležećem položaju ili ručnikom. Kupila sam sad i hula-hop (ako vi znate kaj je to), dobra igračka iz djetinjstva, al korisna je i za to..

  7. #7
    Member
    Datum pristupanja
    10.11.2012.
    Poruke
    41
    Citiraj Prvotno napisano od Kris78 Vidi poruku
    Ja nemam problem s mršavljenjem već bi htio povećati mišićnu masu i dobiti par kilograma. Prehrana mi je uglavnom bazirana na mesu i ugljikohidratima. Upisao sam teretanu prije mjesec i pol, ali nisam primjetio baš neke promjene. Možda ne radim dobro vježbe. Molim savjet koje vježbe bi mogao raditi. da li trebam nešto mijenjat u prehrani?
    Ako si ektomorf odnosno ako imaš ugljikohidratni metabolizam a vjerujem da je tako jer se ne možeš udebljati, jedi stalno ugljikohidrate. Prijatelj ima takav metabolizam pa mora stalno jesti obilne obroke plus često trpa razne gluposti u sebe poput proizvoda iz pekare. Uz to smatram da bi ti bilo dobro jesti banane i piti dosta mlijeka. Tu bi mogao nakupiti dosta ugljikohidrata.

Pravila pisanja poruke

  • Ne možeš otvoriti novu temu
  • Ne možeš ostaviti odgovor
  • Ne možeš stavljati dodatke
  • Ne možeš uređivati svoje postove