Prvi specijalizirani forum za mršavljenje

+ Odgovori na temu
Stranica 1 od 3 123 PosljednjePosljednje
Prikazujem rezultate 1 do 10 od 21
Like Tree2Likes

Tema: Trčanje i mršavljenje

  1. #1
    Member Mira avatar
    Datum pristupanja
    12.11.2012.
    Poruke
    43

    Trčanje i mršavljenje

    Pozdrav forumašima, zanima me kakva su vaša iskustva mršavljenju trčanjem. Čula sam da je jako učinkovito pa se već neko vrijeme pripremam da krenem. Kako ja kažem, do ponedjeljka krećem!

    Uglavnom me zanima i ako netko ima kakve savjete oko terena za trčanje ili duljine trčanja?

  2. #2
    Member
    Datum pristupanja
    10.11.2012.
    Poruke
    41
    Mira, mislim da ti je trčanje odlično. Ne zahtjeva odlaske u fitness pa je gubitak vremena minimalan. Gotovo svatko može izaći iz svog doma i krenuti na trčanje. Čitao sam da gotovo cijelo tijelo radi u trčanju. Malo je gornji dio tijela zapostavljen.

  3. #3
    Member Nada avatar
    Datum pristupanja
    12.11.2012.
    Poruke
    64
    Osobno prakticiram brzo hodanje jer mi je manji pritisak na zglobove. Svaki dan (osim kada pada kiša) odlazim na posao pješice i natrag s posla također hodam. Sve skupa mi treba 70 minuta i to mi odlično pomaže u mršavljenju.

    Mnogi misle da je hodanje preslabo za mršavljenje i da je trčanje puno bolje. Ipak, meni odlično pomaže a prakticiram ga u svakodnevici. Osim dolaska na posao gdje god mogu idem pješice.

  4. #4
    Junior Member Maya avatar
    Datum pristupanja
    15.11.2012.
    Poruke
    17
    mene je uvijek trčanje privlačilo jer mi se nekako čini da ti baš fino dođe da se rekreiraš i razbistriš malo misli : ) ali sam imala previše kila viška pa ga baš nisam isprva mogla prakticirati jer mi je bilo prenaporno za zglobove. Uspjela sam smršaviti oko 12kg do sada (jeeeeeeeee : )))) i počela sam s trčanjem prije nekih 3 tjedna. Isprva 20-ak minuta, čisto da se malo priviknem, i sada trčim oko 50 minuta ze mene solidnim tempom. Moj savjet je, Mira, da si krenete s kraćim dionicama iz početka, čisto da ne bude prenaporno pa da ga ne zamrzite dok maltene još niste ni krenuli : )

  5. #5
    Member
    Datum pristupanja
    10.11.2012.
    Poruke
    41
    Slažem se sa Mayom oko postepenog pristupa trčanju. Iako je trčanje aktivnost koja je odlična za kondiciju i sagorjevanje kalorija, to ne znači da čovjek može jesti što hoće. Dijeta je oko 70 % uspjeha.

  6. #6
    Member
    Datum pristupanja
    10.11.2012.
    Poruke
    41
    Osim mršavljenja, trčanje djeluje ne kosti i krvožilni sustav. Kod trčanja regulira se i rad gušterače pa tako ona lući manje inzulina. Brojni su učinci i na mozak jer se ubrzava protok impulsa kao i kvaliteta sna. Studije su pokazale da je optimalno trčati 3 puta tjedno po 45 minuta. Što je najbolje, besplatno je!!

  7. #7
    Senior Member
    Datum pristupanja
    07.12.2012.
    Poruke
    170
    Iz osobnog iskustva gdje sam koristila teretanu, odlazila na individualne treninge i trčala sama sa sobom, mogu pohvaliti i svim snagama založiti se za trčanje. Oko 3-5 puta tjedno bi istrčala sat vremena umjerenim tempom, a svakih 20-ak minuta prošla kroz kojih 100 stepenica tako da se malo osjeti intenzitet. Preporučujem svakome jer sam se jedino nakon takvog treninga osjetila skroz prazno, a ispunjeno. Da ne govorim o tome kolko toga možeš i u glavi srediti u tih sat vremena treninga samim sa sobom.

  8. #8
    Member
    Datum pristupanja
    03.12.2012.
    Poruke
    68
    Citiraj Prvotno napisano od petrica156 Vidi poruku
    Iz osobnog iskustva gdje sam koristila teretanu, odlazila na individualne treninge i trčala sama sa sobom, mogu pohvaliti i svim snagama založiti se za trčanje. Oko 3-5 puta tjedno bi istrčala sat vremena umjerenim tempom, a svakih 20-ak minuta prošla kroz kojih 100 stepenica tako da se malo osjeti intenzitet. Preporučujem svakome jer sam se jedino nakon takvog treninga osjetila skroz prazno, a ispunjeno. Da ne govorim o tome kolko toga možeš i u glavi srediti u tih sat vremena treninga samim sa sobom.
    Ja osobno također najviše preferiram trčanje kao br.1 aktivnost za mršavljenje i općenito poboljšanje stanja organizma. Kako fizičkog, tako i psihičkog. Radi cijeli organizam a odlično je i kada se ubace intervali kako je Petrica napisala. Ja sam si ubacvao kad je bilo ljepše vrijeme i jednom mjesečno trčanje na Sljeme. To je tek fantastična stvar.

  9. #9
    Junior Member
    Datum pristupanja
    12.12.2012.
    Poruke
    7
    Pozdrav! Imam pitanje vezano uz trčanje - da li je bolje samo trčati laganim do srednjim tempom xy minuta, koliko tko već može - ili je bolje kombinirati taj tip trčanja koje se razbija dionicama sprinta, za eksplozivnost npr 100 metara? Ne znam da li je to preveliki šok za organizam ili je dobar takav tip treninga?

  10. #10
    Member
    Datum pristupanja
    10.11.2012.
    Poruke
    41
    Citiraj Prvotno napisano od Robbie Vidi poruku
    Pozdrav! Imam pitanje vezano uz trčanje - da li je bolje samo trčati laganim do srednjim tempom xy minuta, koliko tko već može - ili je bolje kombinirati taj tip trčanja koje se razbija dionicama sprinta, za eksplozivnost npr 100 metara? Ne znam da li je to preveliki šok za organizam ili je dobar takav tip treninga?
    Robbie, mislim da ti svaki od tih treninga ima svoje prednosti. Ovaj kontinuirani mi se čini dobar za početnike kako bi se organizam dobro pripremio za trening eksplozivnosti. Kasnije mi se čini dobar trening eksplozivnosti i zbog razbijanja monotonije a i zbog toga što bi takav trening trebao povećati mišićnu masu a samim time i bazalni metabolizam

Pravila pisanja poruke

  • Ne možeš otvoriti novu temu
  • Ne možeš ostaviti odgovor
  • Ne možeš stavljati dodatke
  • Ne možeš uređivati svoje postove