Prvi specijalizirani forum za mršavljenje

+ Odgovori na temu
Prikazujem rezultate 1 do 2 od 2
  1. #1
    Junior Member Tončica avatar
    Datum pristupanja
    15.11.2012.
    Poruke
    3

    Vježbe za leđa

    Imam problema s leđima jer se nisam dovoljno bavila sportom, a očito i genetski nisam baš jaka na tom polju. Uglavnom - preslabi su mi leđni mišići, a ni na rukama nisu baš nešto pa mi je koža dosta obješena na tom dijelu. Počela sam imati velike probleme s bolovima u leđima. bila sam na par masaža koje su pomogle da je bol manja, ali bi morala svakako krenuti s nekim vježbama. nemam puno vremena pa bi teško mogla izdvojiti da idem cca 4 puta u neku teretanu. Dal imate prijedloge za neke vježbe za leđa i ruke kod kuće? I da nisu preteške jer bih prije nekih težih vježbni morala sanirati bolove koje osjećam.

  2. #2
    Junior Member
    Datum pristupanja
    06.12.2012.
    Poruke
    13
    Citiraj Prvotno napisano od Tončica Vidi poruku
    Imam problema s leđima jer se nisam dovoljno bavila sportom, a očito i genetski nisam baš jaka na tom polju. Uglavnom - preslabi su mi leđni mišići, a ni na rukama nisu baš nešto pa mi je koža dosta obješena na tom dijelu. Počela sam imati velike probleme s bolovima u leđima. bila sam na par masaža koje su pomogle da je bol manja, ali bi morala svakako krenuti s nekim vježbama. nemam puno vremena pa bi teško mogla izdvojiti da idem cca 4 puta u neku teretanu. Dal imate prijedloge za neke vježbe za leđa i ruke kod kuće? I da nisu preteške jer bih prije nekih težih vježbni morala sanirati bolove koje osjećam.
    Tončica,

    postoji niz uzroka koji su mogli dovesti do bolova u leđima. Neki od njih su nagli i nepravilni pokreti, previše sjedenja, premalo kretanja te loš položaj tijekom spavanja.

    Pokušajte razmisliti da li je neki od ovih faktora mogao utjecati na vaš problem pa ga nastojte promijeniti.

    Uz navedeno redovito vježbajte i održavajte mišiće leđa i trbuha jakima, promijenite položaj sjedenja i pokušajte se što više kretati kada radite za stolom, pratite jesu li psihološki faktori uzrok bolova u vašim leđima i naučite kako savladati stres.

    Što se tiče vježbi za leđa kod kuće navodim vam 3 vježbe koje su dobre za početnike:

    1. Legnite na leđa sa savinutim nogama i rukama potavljenim na stranu. Odignite stražnjicu do razine gdje ste trupom u produžetku natkoljenica. Napravite destet polaganih i kontroliranih ponavljanja.

    vjezbe-za-leda.jpg

    2. Oslonjeni smo na dlanove i koljena; iz tog položaja istovremeno podižemo desnu ruku i lijevu nogu i istežemo ih što dalje (ne više) u suprotnim smijerovima sve dok tijelo ne postane ravna linija. Nakon toga se vraćamo u početni položaj i napravimo isto, ali s drugom rukom i nogom. Napravite 10 ponavljanja svakom rukom i nogom. Zdijelica i donji dio leđa cijelo vrijeme moraju biti čvrsti i nepomični.

    leđa.jpg

    3.Legnite na leđa te krenite sa rotacijom nogu u jednu stranu uz istovremenu rotaciju glave u drugu stranu.

    _7422306_orig.jpg
    Posljednje uređivanje od Ivan Matić,dr.med : 08.12.2012. at 13:38

Pravila pisanja poruke

  • Ne možeš otvoriti novu temu
  • Ne možeš ostaviti odgovor
  • Ne možeš stavljati dodatke
  • Ne možeš uređivati svoje postove