Prvi specijalizirani forum za mršavljenje

+ Odgovori na temu
Stranica 1 od 2 12 PosljednjePosljednje
Prikazujem rezultate 1 do 10 od 15
Like Tree1Likes

Tema: Mršavljenje nakon poroda

  1. #1
    Member Jelchi avatar
    Datum pristupanja
    15.11.2012.
    Poruke
    35

    Mršavljenje nakon poroda

    Mame, mame gdje steeee? : )))) Muči me problem koji sigurno muči još dosta novopečenih mamica...kilogrami od trudnoće! morala sam mirovati tijekom trudnoće tako da sam dobila čak 20 kg viška!!užas....neprepoznatljiva sam si ovako! ne mogu baš držati neke iscrpljujuće dijete - ni inače + što dojim, i ne znam kako da se uhvatim u koštac s kilogramima?!? Uz to, nemam baš ni vremena za vježbanje tako da se osjećam kao da sam zaglavila u vlastitom tijelu koje mi se ne sviđa i ne znam u koju ulicu da krenem...Pomagajte!!

  2. #2
    Senior Member Jadranka avatar
    Datum pristupanja
    12.11.2012.
    Poruke
    100
    Jelchi, ako dojiš trabala bi biti oprezna sa restriktivnim dijetama. Ipak, mlijeko za dojenje nastaje iz masnog tkiva - otuda i oni neugodni šlaufići oko trbuha za vrijeme trudnoće. Pokušaj smanjiti unos kalorija na način da ti težina pada ne više od pola kilograma tjedno.

    Znam da je meni doktor rekao da nikako ne treba ići restriktivno u prehrani nakon poroda. Također, hrana koju unosiš bi trebala biti kvalitetna i bogata hranjivim tvarima. Dakle, ne čokoladom ili brzom hranom.

  3. #3
    Member Jelchi avatar
    Datum pristupanja
    15.11.2012.
    Poruke
    35
    Hvala na informaciji. Te restriktivne dijete ni ne mogu držati, mislim da bih ujedala sve oko sebe! pogotovo u kombinaciji s nespavanjem...da li imate neki prijedlog dijete koja bi mi bila dobra obzirom na dojenje + da nije teška za držati i za pripremu obroka? Nasreću, nisam pobornik brze hrane, a pokoja čoksica su mi jedini grijeh : )

  4. #4
    Junior Member
    Datum pristupanja
    02.12.2012.
    Poruke
    11
    i mene je mučio problem viška kila nakon trudnoće, ali sam ih nasreću uspjela izgubiti nekako "u hodu". Moj dečkić je bio iznimno aktivan tako da sam neprestalno trebala trčkarati za njim, dizati ga i slično. Uspjela sam si dobro stesati ruke nisam nikad bila baš uspješna s dijetama tako da bih obično mršavila pomalo u duljem periodu. Također sam probala što više prakticirati vježbanje doma, a vani dok ga vozim u kolicima brže hodati i sl. I njemu je bilo super kako ga mama brzo vozi - 2 muhe jednim udarcem

  5. #5
    Member Mira avatar
    Datum pristupanja
    12.11.2012.
    Poruke
    43
    BubaMara to ti je najbolja metoda jer teško je naći previše vremena jednom kad si mama. Ja sam pobornik toga da se pokuša dobiti optimum tijekom trudnoće a to je 9-12 kilograma pa mislim da se onda nije problem vratiti u formu.

    Isto tako, super je ona "klokanica", gdje se beba stavi pa se može ići u šetnju s njom. To je odličan trening!!!

  6. #6
    Junior Member
    Datum pristupanja
    08.12.2012.
    Poruke
    5
    Ja sam prije poroda vježbala 5 puta tjedno po sat vremena,i čim sam s tim prestala dobila sam 7 kila u mj dana,onda sam rodila ,prošlo 9 mj a ja opet trudna....od druge trudnoće niti nemam ostataka ali od prve niakk se riješiti

  7. #7
    Member Jelchi avatar
    Datum pristupanja
    15.11.2012.
    Poruke
    35
    Citiraj Prvotno napisano od sierrapahuljica Vidi poruku
    Ja sam prije poroda vježbala 5 puta tjedno po sat vremena,i čim sam s tim prestala dobila sam 7 kila u mj dana,onda sam rodila ,prošlo 9 mj a ja opet trudna....od druge trudnoće niti nemam ostataka ali od prve niakk se riješiti
    svaka čast na ustrajnom vježbanju u trudnoći! ja sam isto planirala, ali kako sam morala mirovati, nisam smjela ništa napornije raditi. Koliko kila ti je ostalo? Da li bi stigla sada uz dvoje djece vježbati opet?

  8. #8
    Member Jelchi avatar
    Datum pristupanja
    15.11.2012.
    Poruke
    35
    Mame, našla sam jedan zanimljiv članak pa bih ga voljela podijeliti s vama! : )

    Kako izgubiti višak kilaže nakon poroda?

    1) Vodite dnevnik o tome što ste pojeli.

    Bez obzira da li je riječ o on-line dnevniku ili pak o omiljenoj knjižici, nikako nećete znati što ste sve gricnuli tijekom dana ako to ne napišete.

    2) Neprocjenjiva je važnost podrške.

    Iznimno je važno da imate podršku prijatelja i bližnjih ljudi. Često se tijekom dana nađemo u situaciji da bismo rado posegnuli za nekim kolačem i tu su prijatelji koji nas mogu odgovoriti i podržati nas. Od velike su koristi on-line prijatelji i grupe podrške.

    3) Ako već grickate - grickajte zdravo!

    Kolačići i grickalice mogu biti i zdravi. Izradite ih sami od cjelovitog brašna, zobenih pahuljica, brusnica, orašastih plodova i sl.

    4) Počistite frižider!

    Izbacite iz njega svu hranu koja je nezdrava i visoko kalorična.

    5) Pokrenite se!

    Uistinu je mnogo različitih aktivnosti. Zasigurno možete pronaći neku i za vas. Brzo hodanje, ples, vježbanje, što god vama odgovara!

    6) Ako ne možete naći vremena za vježbanje bez da čuvate vašu bebu, vježbajte s njom. Ili sami kod kuće ili nađite neki fitness centar koji to omogućuje.

    7) Radije vježbajte ujutro. Tako ćete povećati razinu energije za ostatak dana.

    I to je to! : )
    India likes this.

  9. #9
    Junior Member India avatar
    Datum pristupanja
    27.12.2012.
    Poruke
    8
    Ovo je odličan članak! Hvala što ste ga podijelili s nama :-)

  10. #10
    Junior Member
    Datum pristupanja
    04.09.2013.
    Poruke
    2
    drage mame pozz. nova sam ovdje. mojoj bebi je vec 16.mj i jos uvijek vucem taj visak. u trudnoci sam vjezbala do nekih 6 mj i prestala tada sam se naglo udebljala. na porodu sam imala 93. sad sam spala na nekih 83 i nikako da odem nize prestala sma dojiti pa sam se bacila na neku osmosatnu dijetu i plus pc fitness workout radim 3-4x sedmicno... najveci ej problem sto do sad sam mnogo puta pokusavala ali ustrajnost nula, nekih 10 dana rezima i opet po starom, ogledam se, razocara i u frizider po slatkise :O

Pravila pisanja poruke

  • Ne možeš otvoriti novu temu
  • Ne možeš ostaviti odgovor
  • Ne možeš stavljati dodatke
  • Ne možeš uređivati svoje postove