Prvi specijalizirani forum za mršavljenje

Morska riba

Kad je riječ o imunitetu, morske ribe imaju  dvostruku ulogu. Ne samo da su izvor bjelančevina, i nego i posebnih masnih kiselina nazvanih omega-3.

Istraživanja su pokazala da kiseline omega-3 iznimnu zaštitu od nekoliko vrsta raka nude zatomljivanjem rasta i metabolizma stanica raka. Također, riblja ulja reguliraju rad imunosnog sustava, poglavito smanjivanjem proizvodnje upalnih spojeva i povećanjem proizvodnje protuupalnih spojeva.

◊ Dokaz. Kliničkim ispitivanjima utvrđeno je da ulja omega-3 pomažu u ublažavanju akutnih upala potaknutih imunosnom reakcijom. Ona aktiviraju dijelove imunosnog sustava zadužene za zaustavljanje napadačkih stanica kad obave svoj posao. Također pomažu sprječavanju odbacivanja transplantiranih organa te terapiji nekih autoimunih poremećaja.

◊ Kako íh najbolje iskoristiti. Riba, koju ćete savršeno pripremiti za nekoliko minuta, najpraktičnija je vrsta hrane. Polovicu vaših potreba za bjelančevinama zadovoljit će 100 g morske ribe dnevno. Sardele, haringe i skuše odlični su izvori bjelančevina  i kiselina omega-3.
Ostatak namirite drugim namirnicama bogatim bjelančevinama, primjerice mahunarkama.