Prvi specijalizirani forum za mršavljenje

Treba Vam osobni trener u Zagrebu? Evo preporuka kod odabira i našeg iskustva!

Ako ZAISTA želite vidjeti rezultate vježbanja, uz sebe trebate imati osobu koja će pratiti svaki vaš korak, pomoći vam kada je teško i reći da će sve biti u redu.

Čekajte, o čemu ja to pričam?

Zašto se prilikom biranja osobnog trenera osjećamo kao da biramo partnera za izlazak? Zbog toga što je to slično! Vi zapravo stvarate obvezu biti s tom osobom u dobrim i teškim trenucima i dopuštate joj da vodi računa o vašem zdravlju, fizičkoj aktivnosti i prehrani. Unajmljivanje osobnog trenera može dovesti vaše vježbanje, način prehrane i motivaciju na posve novi nivo. No, svi smo čuli bar jedan ili dva loša primjera.

Jeste li ikada slučajno kročili u Helginu kuću boli? Ili imali trenera koji nije bio u stanju slovkati svoje ime? To bi preplašilo i najposvećenije entuzijaste, stoga vam donosimo 4 koraka koja bi vam mogla pomoći da vaš odnos s trenerom bude natprosječno dobar.

1. Jeste li zadovoljni s trenerovim načinom treniranja?

Ovo je ono što ljudi pitaju prvo i to je jako važno. Je li vaš trener jedan od onih koji vježbaju do zadnjeg atoma energije i preferiraju „užareniju“ atmosferu ili jedan od onih koji odabiru blaži stil? Različiti ljudi različito reagiraju na određene stilove, stoga je važno odmah na početku odrediti kojoj grupi ljudi pripadate. Nemojte se sramiti biti izbirljivi kada je u pitanju stil treniranja. Ključ uspjeha je u pronalaženju trenera koji bi vam mogao ponuditi rješenje s kojim možete živjeti.

Uživajte u programu i tako ćete ga se lakše pridržavati.

2. Na koji način vas motiviraju?

Svi mi trebamo ohrabrenja prilikom treniranja, no različiti treneri imaju različite motivacijske metode. Postoje oni koji će vas razljutiti i natjerati da se dokažete, a postoje i oni koji će to učiniti na veseo i pozitivan navijački način. Ako vas njihova motivacija ne pokreće, mogla bi vam odmoći i pretvoriti vaše treniranje u pravo mučenje, zbog čega bi naposljetku mogli odustati.

Pronađite trenera s kojim ćete biti na istoj mentalnoj i motivacijskoj razni i tek tada ćete postati pravi dinamični par. Zapitajte sami sebe što vas motivira.

3. Kako su prihvaćeni među mlađom urbanom populacijom?

Nikada ne treba uzimati stvari bez prethodne provjere njihovih svojstava. Isto pravilo trebalo bi vrijediti i prilikom traženje trenera. Postoji mnogo trenera koji za sebe kažu da su najbolji, no jesu li ranije trenirali nekoga vaše dobi, sličnih vještina i spola? Imaju li iskustva u području kojem pripadaju vaši ciljevi? Jesi li oni uopće certificirani treneri? Ovo su pitanja koja morate provjeriti.

Ako trenirate za određeni sportski događaj, vodite računa o tome da vaš trener bude stručnjak na tom području. Ako želite izgubiti kilograme, nađite trenera koji je u tome uspješno pomogao većem broju ljudi. Pronađite trenera čije znanje i iskustvo odgovaraju vašim ciljevima.

4. Osobnost je važna na duge staze

Provodit ćete s trenerom 2 – 4 sata tjedno svaki tjedan, a ako vaše osobnosti nisu slične, zajedničko treniranje neće potrajati dugo. Nije neobično vidjeti da trener i klijent mogu izgraditi značajnu vezu, no teško je nekoga procijeniti odmah na prvom susretu.

Dajte si priliku upoznati trenera. Otiđite na nekoliko treninga i pokušajte pronaći zajedničke teme, jer ako uživate s osobom koja vas trenira, vježbanje će za vas uvijek biti uzbudljivo. Jednu od najduljih tradicija u pružanju usluga osobnih trenera, ima Altis centar u Zagrebu. 

U moru ima još mnogo riba – izađite i pokušajte pronaći trenera iz snova!